that's what friends are for

när man har de gulligaste (snålaste) vännerna så få man 3 goa kakor för att man är sjuk. Är jag inte lyckligt lottad att ha så fina vänner everybody?!
winta och sofia kom förbi mig och gav mig kakorna och sa krya på dig. Blev så glad har liksom  inte pratat så mycket idag så blir så uttråkad


Yummi


en av de 3 goa kakorna ( ni får ursäkta hur jag ser ut, min hygien är inget jag prioterar nu när är sjuk, hehe )


ta hand om era vänner, det finns inte många utav dem!!





Peace And Love // Linda

Ps. Champions leauge, Barca-Inter. Het match liksom kolla!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

naaaw, tack för att vi fick komma in i din hall -.- hahaha

2010-04-20 @ 20:32:32
Postat av: Liinda

Alltid välkommen

2010-04-21 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0