Sjuk :(

som sagt är sjuk tråkigt nog. Trodde dn tiden var över men tydligen inte. Iaf idag gick jag till vårdcentralen och fick för fan vänta i vänt rummet i 2 timmar. Jag ba WHAT THE FUCK!  Blev fett irriterad, folk kom och gick hela tiden. Men lider med min homie som fick vänta där ännu länger.
Var inne hos doktorn 5min ingen medicin ingeting, bortkastat med tid. Imorgon ska jag till vår typ familje doktor ist, får se om de blir bättre.

Btw så har jag fått några konstiga prickar över bröstkorgen. har ingen aning va de är för något.



Loving this song och de som sjunger!!


harmony // linda

Kommentarer
Postat av: emilia

räknas jag också med där hos eran familje doktor? jag menar liksom jag är väl en del av familjen jag med.. jag och j......!!!!!!!!!!!!



hihih fnisssfniss



KRYA PÅ DIG kompis!

2010-04-19 @ 16:16:46
Postat av: (Doktor) Nevena

Prickarna är nog säkert för att du har infektion i kroppen, du är ju sjuk. Brukade också få det. :)

2010-04-19 @ 17:46:19
Postat av: linda

emilia din tönt!! hahah störd



men nevena är du säker på att du valt rätt linje? hehe :)

2010-04-20 @ 13:52:35
Postat av: Nevena

hahaha! jadå :D skadar inte med att vara lite allmänbildad liksom

2010-04-20 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0