Plugg,plugg,plugg!

God morgon allihopa, hur e det med er?
Själv så mår jag dåligt, har jättemycket plugg att göra innan avslutningen: projekt,prov, uppsatser osv
Under veckan så har jag gymmat med emilia,sofia,winta,linda,camilla och min syster, det har varit jätte kul för att när alla vi e tillsammans så blir det lättare att gymma plus så skrattar vi åt varandra också haha (särskilt åt winta när hon skulle göra plankan haha).
Idag så skulle jag gymma på morgonen men jag har blivit lite förkyld, just nu så håller jag på och packar ner böcker för att jag ska till sali för att plugga.
Så vi ses när vi ses, Hej då! =)

/Mona



:)
Skulle inte skada att vara här nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0