Nervös!

tja, här sitter jag i mitt rum och zappar mellan DHW och semifinal matchen! Jag har fått efterlängtande tv i rummet igen, känns skönt!! haha.
Iaf idag har jag inte gjort så mycket. Försökt plugga lite på svenska, men jag tycks ju aldrig någonsin bli finito med den, ÅHH!!

Imorgon är de nationella och sancka om att jag är nervös, seriöst! Jag borde plugga lite på engelska men de kommer jag inte göra, för då blir jag mer nervös. Och grejen är att de är skriftligt, de jag är sämst på.
Usch, ska försöka komma på bättre tankar på något sätt.

juste hade prov idag som jag pluggat väldigt lite på igår. Men tack vare sofias och lite emilias förtjänst så känns de som om de kommer gå ganske bra! dom är min Backup, thats how we roll  vi kungsholmare.. hehe :)


ha de bra // Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0