Mycket fint!

Hej alla glada! Nevena här.

Kom precis hem från Huddinge centrum, jag var o köpte en klänning. inget mer med det. eller jo, åt en McChicken junior också, tjock med göött!! måste bara säga att det här vädret är liiiiiiveeet, 10 grader till och det hade varit perfekt! Men men.. allt förutom snö o regn o moln är ju nice. Ja ja, hörde att det skulle regna imorgon? Usch........... Idag har jag inte gjort mycket alls, var i skolan. Gymmade imorse också, nice! jag har klarat mig 3 dagar utan godis/glass/läsk, STOLT! det där var by the way liksom... aja, hahaha helt tråkig jag är.

det händer inte så mycket nu, massor med plugg. Har en engelska bok att läsa ut tills imorgon, ska jag väll klara. Sen har jag ett matteprov imorgon också, men det har jag redan pluggat till so I think that I am redo liksom.
Barcelona möter Deportivo ikväll, great! 22.00 avspark. Bästa. Älskar fotboll på tv, det är nice, spec då favoritlaget spelar.

By the way 2 liksom haha, snart ska ja o min kära vän Katti sätta igång en blogg, återstår att en tjej fixar vår design bara :) kul grej


love you


nu ska ja sätta mig o plugga, peace out!


Kommentarer
Postat av: vic

svikareeeeeeeeeeeeehhhhhhhh eh eh ehhhhh

2010-04-15 @ 22:12:31
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Nev

vadå svikare :S

2010-04-15 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0