Mona lena

hej allihopa! Hur mår ni?
Själv så mår jag toppen!!
Solen har äntligen kommit tillbaka till oss haha..idag så slutade jag tio i ett sen efter det så hade jag bokmöte med några klasskompisar, efter det så åkte jag hem och åt sen träffa jag emilia och sofia och jag köpte en jättefin klänning från bikbok sen så köpte vi en  ny glasss som var jätte god, det fanns tuggumi i den också.Nu e jag hemma o snart kl 19 så ska jag träffa emilia o sofia ,vi ska träna lite i gymmet sen gå på core som börjar halv åtta.
Ska avsluta nu haha. Glöm innte att kolla på Desperate housewifes idag kl nio
hej då





den här fast i vit och den är mycket snyggare i verkligheten.





Kommentarer
Postat av: Nevena

skön du e Mona! hahha <3

2010-04-13 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0