Mona-lena

Hej allihopa. ska skriva ett kort inlägg
Helgen utnyttjade jag väl,jag  gick hem till sali i lördags och pluggade i 3 timmar fick mycket gjort så jag var stolt, sen i söndags så pluggade jag igen.De är första gången som jag pluggar överhuvudtaget på helgen..
Min mamma köpte jättegoda och dyra jordgubbar igår, monal skärde dem sen så åt jag dom med vaniljglass choklad sås och kolasås mmmm:) Ska avsluta inlägget med  min rimdikt som jag skrev i  lördags(måste göra sån i skolan)


Jag älskar dig min sol
För att du är så cool
Du får mig att vilja ha på mig min kjol
Som kommer att få alla killar att glo



hahah visst är den bra?
Ska läsa vidare på min engelska roman Dracula.
Hej då, vi ses när vi ses:)




Kommentarer
Postat av: Nevena

alåååå mona! haha

2010-04-19 @ 22:21:34
Postat av: Mona-Lena

haha asså nevena du e knäpp. :)

2010-04-19 @ 22:27:21
URL: http://elevensisters.blog.se
Postat av: limda

hahaha, mona de låter som någon i 3:an skulle skriva. shit gulligt jag dör :)

2010-04-20 @ 13:49:57
Postat av: Anonym

haahahah du e ju helt lustii

2010-04-21 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0