känn dig fri(Dylan)

Hallåå där

Vaknade typ nyss ska ner till nedrevåningen snart och äta min breeeeakfast (som består av polarbröd och o'boy).
Igår så var jag hemma hos en vän till mig, det var jätte kul träffade resten utav folket från min skola och lite till pers :) . Idag så vet jag faktist inte vad jag ska göra, tror att jag ska ta en sväng förbi skäris eller stan vill handla lite basic grejer t.ex. som en ny tröja jag kan använda till vardagen och ett par nya byxor PLUS så måste jag köpa en ny väska, det ska bli en handväska det e såå snyggt till skinn jacka och en stor halsduk ... kom på precis att jag måste köpa en ny hals duk , vet ngn vart det finns stora svarta halsdukar ?



Den här låten är så bra, har den på max och sjunger (skriker) till den just nu

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0