Gästinlägg: Antonio Leveaux

tjena ten sisters one brother!
hur mår alla idag? som ni ser där uppe heter jag antonio :) jag går i bibbis och ereegs skola
jag är en av era trogna 9128570391586 läsare
just nu sitter vi tre i datasalen och skriver det här inlägget. Juste, en stor hälsning till Camila som gick i min klass förut :)♥♥♥
tänkte berätta lite om mig själv :) jag är 1,94, går Natur i Internationella Engelska Skolan. Jag kommer från Sydafrika och jag hejar troget med hela mitt hjärta på FC Barca sedan 2003!!! Min hobby är konstsim och det har jag hållt på med i ett år..
Min skostorlek är 46 2/3 ;) Kabaam! Ni kan kalla mig Hunter




Kommentarer
Postat av: Camila

Naaaaaww! Gööööööligt av dig, saknar er så mycket, om ni bara visste! <333

Underbar klass jag hade!

Perfekt bild där haha:P

2010-04-14 @ 20:53:19
Postat av: vic

hej katt hahahahahahahahaaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :)))))

2010-04-15 @ 22:04:13
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0