ereeg: 5 cm..

är ungefär hur mycket jag klippte av från mitt hår idag =) nu är det fräscht och mjukt!
både jag och Bibbi klippte oss, jag i Clipso här i Skärholmens Centrum och Bibbi i Hair 4 You. Grymma frisörer...
När jag satt och pratade med frisören såg jag Emilia och Sofia utanför hehe, vinkade till de.
Efteråt gick jag och Bibbi runt i centrum och då stötte vi på Camila och tuffingen Linda.
Efter det kom mamma och vi åt yoghurtglass♥ efter det åkte vi till Heron City och plugget är framflyttat en dag. Nicht god, som fröken Kaplo brukar säga.
Anyways, tjejer jag sitter och chattar med söta Chiren och hon välkomnar oss till sin födelsedagsfest nästa lördag, alltså 24 april :) Hon ska ha festen i en lokal där hon bor och hon vill att vi kommer mellan 6-7. Hon bjuder på mat och en massa skön musik att dansa till, så fram med partyoutfiten ;) Vi åker tillsammans, vi får planera det lite mer under veckan.
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Chiren

Hopppas ni kommer :D

2010-04-18 @ 00:15:23
Postat av: nevena

Ååå va kul :D

2010-04-18 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0