emilia

hejsan! Hoppas alla mår bra, det gör jag i alla fall:) Hoppas lovet också börjar gr8 för er tjejer, för mig har det börjar väldigt bra tycker jag, har gjort ngåto varje dag:D! Jag har bla varit i stan och promenerat med Winta, vart i skärholmen med Dylan, promenerat runt lite i Skärholmen med Winta och sen en annan dag så var jag ute och promenera med Winta, Pamela, Mona, Monal, Sora och Nulle, det var skoj.. Sen har jag varit i stan och kollat balklänning med Mona och Monal. Idag så var jag i Västerholm tidigare jag och Mona vi satt bara och chillade och snackade i den DÅÅÅ sköna solen, nu vet jag inte riktigt vad som hände:( Snart ska jag gå och träna spinning och core med Mona och Monal KUUUUL! Det var typ mitt lov juste får inte glömma säga att jag faktiskt har pluggat litelitelitelite har gjort klart min matte-uppgift haha, läst min bok:P Bättre än inget YAAAAAAAAAAAAAO! Jaja nu ska ni få se på bilder, skit kattigt:D Haha


Den här...

..och den här köpte jag:D Snygga va?


Jag och Winta

Wintsz

Winta.. igen haha

Vet inte vad som hände här

Mona och Monal

Mumsfilibaba

Sötisar

Mumsfilibaba

Haha

Nu måste jag dra dom väntar!
Peace;)

Kommentarer
Postat av: Catherine

alåå katt emilia, du visar lite hy där på andra bilden haha wololo :D

fin top den andra som du köptye ;)

vilken affär o vart ??



love

2010-04-10 @ 00:30:05
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha jaa, tyckte att alla ska ha samma möjlighet som jag och få se samma sak som jag gör varje dag såå jag bah ameeeeeeeeen vrf inte liksom! HAHAHHAHAAH DRIVER



BIKBOK i Skärholmen! ahaha visst den e kattig?

2010-04-10 @ 09:40:12
Postat av: Anonym

den där monal hon e värsta katten juuu!!!!!!!!!!

2010-04-10 @ 21:13:07
Postat av: Emilia

Okej...Monal!

2010-04-10 @ 23:06:12
Postat av: monal

hahaha jag skrev inget, d inte mitt fel att folk attraheras av mig

2010-04-18 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0