efterlängtade fredag!

Hejhoppgummisnopp!

Här sitter jag o målar mina naglar (inte för att jag har några) röda... ska snart cäätcha bussen mot Skärholmen där jag ska möta upp Emilia från klassen, ska köpa ett par byxor o en tröja (fick min lön igår :D:D:D). Det blri väll att vi fikar eller så också och sen ska vi bege oss mot ehmm någonstans vart vi ska kolla på Sabrins dansuppvisning :D skit kul. Vi ska se our little sabrin shake her asss hhäähä! efter det så drar jag in mot stan vart jag ska möta p, vi ska äta o sen gå på bio. mys. i have missed him. Efter det så vet jag inte vad som händer, jag kanske åker till hallunda på juggefesten o efter det sover hos Emilia, men det är bara kanske, vi får se. Snacka om att alla mina pengar kommer ta slut efter den här dagen......... nåväl, cred till Linda som är en aktiv bloggare! sånt gillar vi B-) haha

Ska nu sätta på mig kläder, de blir en vanlig vit tshirt, byxor, röda converse o skinnjacka över. enkelt zudär.
Ha en bra fredag allesammans!


 

jag för någon timme sedan, shit vilket stort huvud jag har! räcker ju åt hela världen.

Ps. Jag har fortfarande inte kommit över förlusten mot Inter, mår riktigt dåligt..... Puss


Kommentarer
Postat av: Dylan

trevligt att du kan gå på hennes uppträdande

2010-04-23 @ 20:11:26
Postat av: Linda

hahahahahh, dör!!

2010-04-23 @ 21:52:12
Postat av: Nevena

vad menar du :S

2010-04-23 @ 23:56:36
Postat av: Linda

att du kan gå på henness men inte på dylans uppträdande, skämms... :)

Fred tjejer, vi måste ha peace and love.

2010-04-24 @ 00:03:43
Postat av: Nevena

Jaha, ber om förlåtelse för att jag just den dagen hon hade uppträdande inte kunde gå.

diggar dig linda, du e bara love du asså haha................

2010-04-24 @ 00:07:09
Postat av: Linda

blir lite generad nu, sluta! hihi

2010-04-24 @ 01:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0