Blame it on Emilia

tja brudar och grabbs
Idag stanna jag hemma från skolan, vet inte varför. var klar och allting halv 8 men aa kännde bara för att vara hemma. Har inte gjort så mycket, eller rättare sagt inget. kollat på tv bara, soft (:

Nu till varför jag skriver. Igår va jag världens tuffaste, är de alltid men va extra tuff igår för att...
... JAG PIERCA MIG!! asså ni vet där innuti örat. coolt va. riktigt grupptrycks fall, emilia!! haha, hon gjorde också.
Nu är jag redo för alla utmaningar! ska tatuera skinkan som jag alltid velat nu (:

juste igår gick, jag emilia mona sofia camila och winta på core. Asso jag va typ som en stor kossa som rulla rint. fattade inget!! och så har man proffset emilia framför sig. tränaren kom hela tiden och skulle hjälpa mig att göra rätt, pinsamt!!
äh, min förstaa gång. nästa gång dåå!!


jag känner att jag är riktigt tråkig så hej då så länge!!

peace and harmony!!

// linda

Ps. Barca match idag, kolla!! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild

2010-04-14 @ 17:14:02
Postat av: Emilia

vaddå blame it on Emilia elak du ee:O du tvingade mig!

2010-04-14 @ 20:24:42
Postat av: linda

emilia ljug apa!! skimmere!! haha (:

2010-04-14 @ 20:59:45
Postat av: cassandra

Jag vill också vara med i bråket ahahahah nej skoja

2010-04-14 @ 21:28:18
Postat av: dashe

HAHAHA SKIMMERE!!! jag såg emilias det fett cool!! måste se din oxå linda!!! :D <3

2010-04-14 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0