4 april

Förut skyllde man på att jag inte bloggade -.- hmmm... då undrar jag vart fan har ni nu tagit vägen tjejer? ingen bloggar ju förfan längre.. tråkigt :/

Dagen började med att jag fick vakna upp tidigt för att vi skulle iväg till kyrkan, som tur är var det inte mycket folk.
Men men... Har precis ätit middag med familjen + farbror. gott gott :) och nu sitter jag och käkar massa påskgodis, vilket jag gjort dem senaste dagarna. Bara ätit o ätit o ätit.
Tidigare idag var jag på promenad med lillbrorsan, vilket var mycket trevligt :D massa bilder tog vi också, slänger in några på mig (A) hahaha:














HAHA, otroligt fula bilder men ändå :D

Har inga planer för ikväll, kanske drar ut men det lutar nog mot att jag stannar hemma... Orkar inte göra något, är verkligen inte på humör idag.

GLAD PÅSK föresten

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, varför bloggar ni inte vivvibubiuia.

2010-04-04 @ 18:47:50
Postat av: Anonym

fett fina leggins vart ifrån

2010-04-04 @ 23:53:59
Postat av: Nevena

Lindex ;)

2010-04-04 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0