WINTA

heeeeeeeej, det var ett tag sen ja skrev sist! iaaaaaf .. i torsdags förra veckan så slutade vi jätte tidigt och de bästa var att våran helg hade börjat eftersom vi hade studiedag i fredags så dääääär mådde man riktigt bra asså :D.. jag och mina klasskompisar hade planer inför dagen och de var att dra till rålis o ba ta de lungt där MEEEEEEEEN planerna blev förstörda för min del pga mina föräldrar inte hann i tid -.- iaf meeen tjejerna skulle ut igen på fredagen, då hängde jag med såklart! så vi satt i rålis och hade roligt:) I lördags var jag och min familj och hälsade på min mammas bästa kompis dotter som hade fått sin nyfödda dotter, asoooooooooooo faaaaan va sööööööt bebisen vaaaa hahahahah asoo ohhhh man längtar bara till sitt eget barn :P :D Iaffff jag och mina bröder gick därifrån lite tidigare för jag var tvungen att plugga lite.. men så mkt plugg blev det inte.... -.- I söndags så tog jag bara det lungt tv/mat..... idag var jag i skolan, allt var som vanligt.. roligt:) inget speciellt har hänt.. tror ja... Aja, ska börja laga mat till mig och  mina små bröder :) Köttbullar och Macaroner ;) och sen måste jag förberda mig inför ett geografi prov på fredag!!!!!! 

PEEEEEEEEEEEEEZ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0