WINTA: IGÅR OCH IDAG

Heeeeej! alllllllllt bra?.. allt är bra med mig iaf för att idaaaag är det freeeedag !! :D Igår var jag i skolan som vanlig, slutade runt 4 tiden -.- .. men dagen var iaf rolig!:).. tills en kille i min klass som heter JOHAN skämde ut mig som fan!!!!! Efter att vi hade Matte gick vi ut o drev med varandra lite sådär... sen så satte han KROCKBEN på Mig... ooo ja gissa vad som henne sen da? baaaaam jag ramlar framför alla i min klass , min NYA Klass också:O asso det va så pinsamt haha ville ba dööö haha... iaaaaallafall annars var dagen rolig;D   

Idag har jag varit i skolan, vi hade ingen geografi så hälften av klassen slutade runt 12 tiden  och jag var en av de som Inte slutade runt 12 tiden utan jag slutade kl 3!! på en FREDAG?! har tyska drf... såå jag hade  2 timmars håltimme och mina kompisar åkte in till stan  så jag hängde med de, vi chilalde, kollade på kläder o grejer :)  seeeeeeeeeeeen åkte ja till skolan igen och hade tyska... åkte hemmåt tsm med elin som slutade kl 12 och hon gjorde mig sällskap ända till skärholmen för att hon ville inte åka hem hahaha ! 
 NU ska jag bara chilla och kolla på tv  :)  Heeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0