Winta =D

Heeeeeeeej Winta här.. det var ett bra tag sen ja skrev ett inlägg sist så, nu hade ja tänkt att skriva lite kort om min dag och annat :) okeeeeej vad som har hänt..... asså det händer roliga saker varje dag !!! orkar bara inte skriva ner det.. men asso jag e så jävla glaaaad att jag inte har bytt skola eller något för nu äääälskar jag verkligen min klass, så sköna människor :D men saknar fortfarande västerholm och alla roliga tider där  ..men men livet går vidare varesig man vill el ej :)

hmmmm okej ska berätta lite saker som hänt under de senaste dagarna.. förra veckan var alla i Thorlidsplan (1orna) i kärson, där hade man olika aktiviteter som ex: dragkamp, paddla kanot, ultimate osv... skälet till att man åkte dit var så att man kan lära känna varandra bättre, samarbeta och sånt, och det gjorde vi i min klass :D det var jäääääääääätte rolig!! Det bästa var nog när det nästan blev bråk mellan min klass och Teknik klassen hahaha, Teknik klassen blev sura för att vi vann när vi paddlade kanot haha och "hämden" va att kasta in våran lärare i havet.. och det gjorde de... haha så viiiiiii ville hämnas genom att kasta in deras lärare i havet hahah men våran lärare hindrade oss från att göra det hahah, minnesvärd dag!

Idag  har jag inte gjort så mycket, bara vart i skolan och garvat sönder som vanligt:) OCH på hemvägen så var jag såå jävla trött att jag somnade på tuben och hamnde i FITTJA!!! haha blev fan skrämd hahha xD


Aja det var min dag det, Peace / Winta xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0