WINTA :D

Heeeejsan aaaaaaalla.. det va ett tag sen ja skrev ett inlägg sist.. Idag har jag varit i skolan, började 9.45 :), hade bara en lektion idag haha vet inte varför.. men skööööööönt som fan!! iaf åt sedan lunch i skolan, sedan drog jag och tjejerna i min klass till ett jääätte fint ställe med en skit fin utsikt, Tanto heter stället ;) Vi satt där ett braaa tag och bara snackade om alllllt möjligt, skönt och kul var det! dit ska jag dra flera ggr haha :D kom hem runt 3 tiden och då var jag tvungen att lämna min lillebror till hans fotbolls träning i hammarbyhöjden -.- medan han tränade så läste ja min bok på engelska som man ska ha läst ut på 4 veckor .. 3 veckan nuuu haha iaf läste typ 20 sidor torr ja hahaha iaf kände mig feeeeeett stolt hhehe.. IAF .. pappa hämtade oss sen och vi åkte till  brd för att köpa en tårta för att deet är nämligen så att min Mamma fyller år idag! :D<3
Imorgon ska vi ha fotografering :) oooaah vet ej vad ja ska ha på mig.... iaf ska platta håret snart men nuuuuu ska ja upp o äta tårta , muuuuummmms :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0