Victoria: Studiedag imorn

Hejsan

Idag är det torsdag, men det är som fredag för de flesta som går på gymnasiet i Stockholm, det är nämligen så att det är studiedag imorn! Och det betyder extra lång helg :D:D

Idag och igår var jag i skolan som vanligt, men försov mig dock väldigt mycket idag, och kom bara till sista lektionen.. Och igår hade vi teambuildings dag på Lidingö hela dan, vi fick göra aktiviteter med klassen för att komma varandra närmare. Kul var det.

Men nu måste jag börja röra på mig och fixa mig, ska ut och möta min granne snart och ta en promenad. Efter det ska jag åka mot Kista och möta skol kompisarna.
Hörs senare, xoxo vickylina.

Kommentarer
Postat av: ewelina

va heter kompisen :)

2009-09-24 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0