Victoria: Seg söndag

Men tjenaaa

Haha, hur är det med er sötnosar? =D Här är det bara bra, är väldigt arg men glad samtidigt. Fråga mig inte hur det går ihop, haha.
Idag har det vart en lugn dag, jämfört med resten av helgen. Jag var hemma och chillade på dagen, frösökte plugga lite, men det gick inte så bra. Ska fortsätta snart. Runt halv åtta mötte jag Honer och åkte till Hornstull där han åt. Vi satt där och snacka ett bra tag, Honer var så jävla seg på att äta upp. Haha. Efter det åkte vi hem, och nu sitter jag här och ska strax gå och duscha. Efter det blir det plugg plugg plugg! Tråkigt värre, men jag har inte direkt något val...

Aja, smell you later, PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0