Victoria: PLUGGGG

TJENAAAA

Jag sitter och försöker plugga men det går inte så bra. Är seg och gör annat på datorn istället. Som vanligt..
Idag har jag vart i skolan, kom faktiskt en och en halvtimme för tidigt!!!! Men det var bara för att jag trodde att vi började 8.30 när vi egentligen började 10.. Men jag passade iaf på att göra en svenska läxa som jag egentligen skulle gjort igår, men jag somnade.

Efter skolan så åkte jag till Kärrtorp med Thandy (går i min klass), hennes kusin går där (i tvåan), hon skulle hämta ett par skor eller var det var. Vi fick iaf gå in till deras lektion, de kollade på film, Rain Man, så bra film! Efter det åkte vi hem, och jag somnade.
Vaknade för ett tag sen och käka, och nu sitter jag här. Ska nog börja plugga nu!

Puss & kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0