Victoria: Karneval imorn

Tjenixennnnn

Idag har jag vart i skolan, hade en väldigt kort dag, väldigt skönt! Det hände lite knasigheter (om man kan säga så, hehe) idag i skolan. Det gör det alltid iof, har roligt varje dag, ser faktiskt framemot att gå till skolan på morgonen :D men iaf, två tjejer i min klass kom packade till skolan!! Hahahaha, det var lite kul faktiskt, det stank alkohol om dom också. Lite synd faktiskt.

Men iaf, imorn är det karneval i skolan, temat är från tidsepoken stenåldern till 1800-talet. Och vår klass har bestämt sig för att vara romare i romarriket, eller ja anitkets Grekland typ. Den klass som är bäst utklädda vinner 3000 kr till klasskassan, ettorna tävlar mot varandra, tvåorna mot varandra, osv. Wish us luck, jag tror att det kommer att gå bra, hela klassen ska vara med :) Bilder kanske kommer imorn, vi får se om jag hinner ta några.

Nu ska jag fixa lite inför imorn, ha de bra, PUSSSS

Trackback
RSS 2.0