Victoria: KÄNDIS

Hejsan

Hur är det med er? Själv mår jag bra, vaknade för drygt en 40 minuter sen.
Igår hade jag skola som vanligt, inte mycket hände, förutom att jag blev KÄÄÄNDIIISSS, hahaha. Det var nämligen så att tv4 kom till min skola för att prata om att tjejer är beroende av facebook? De intervjuade några i min skola. Här är länken om ni vill se mig, haha http://tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1220618&renderingdepartment=2.40195 jag syns knappt men om ni spolar fram till 01.54 så är det en reporter som snackar, och då står jag med två tjejer i bakgrunden och pratar, haha.
Men iaf, efter skolan så drog jag och åt i Subway med kompisar från skolan, och sen åkte alla hemåt.

Idag, börjar jag egentligen 08.30, men hinner inte till den lektionen.. Känns också onödigt att gå på den eftersom att vi har håltimme efter den lektionen, alltså från klockan 09.40 till 13.20! Hade tänkt att gå med några från min klass till andra skolor, tror att vi ska till Sjödal.
13.20 ska vi iaf vara tillbaks i skolan, ha en lektion, och sen så slutar vi! :D
Nu ska jag iaf börja fixa mig,
see you, PÖSSSSS

Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

SV: okej :)

2009-09-22 @ 09:53:40
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0