Victoria: Idag

Hej

Idag har jag som vanligt vart i skolan, allt var som vanligt tror jag. Slutade 13.15. På vägen hem träffade jag på Bibbi och Camila, och igår hade vi tre bestämt att dra till Västerholm efter skolan, så det gjorde vi. Första gången jag var där och hälsade på efter att vi börjat gymnasiet faktiskt. Men efter ett tag var jag tvungen att åka tillbaka till min skola för jag hade utvecklingssamtal. Det gick bra, drog och åt med min mamma efter det, och sen åkte vi hem.

Planerna för idag är oklara, skulle dra på fest i St:eriksplan med mina kompisar från skolan, men det är inte säkert att det blir av. Annars hittar vi väl på något annat. Men tills dess så säger jag
PUSS OCH KRAM, SES PÅ STAN

En bild från karnevalen på mig och några vänner från min klass. Temat var romarriket, därav klädseln! 
Trackback
RSS 2.0