Victoria: HEJ

Hej på er, små bloggläsare.

Det va någon dag sen jag skrev, vet faktiskt inte varför jag inte skrivit, det har bara inte blivit av.
Det har inte hänt så jättemycket, vart i skolan som vanligt, umgåtts med kompisar från skolan, vart i stan och ätit med dom, vart med min kusin, vart i stan och ätit med min mamma under skoltid, haft resursdag då vi fick gå till ett café med utsikt över typ hela Slussen, där vid vattnet där båtarna går också, ända över till Grönan, med treorna och tvåorna och fika och köra lite aktiviteter, Mona och Winta kom också till min skola för någon dag sen, och det är nog det mesta som hänt.

Idag har det inte hänt sådär jättemycket, mötte min kusin i stan en snabbis efter skolan, sen gick jag hem och chillade ett tag. Runt halv 8 åkte jag och mötte min mamma på IKEA, vi åt lite, och sen så kom pappa och hämtade oss. Vi åkte förbi Sofia en sväng också, jag lämnade pengar till henne så att hon kan köpa biljett till mig till deras insparksfest som är på tisdag!:D Ser framemot det.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för sängen, ska försöka sova tidigt idag!
Ha det bra sötisar, hörs snart igen ;)♥



Jag, Mona och Winta på balen. Trion! Saknar våra gamla tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0