Victoria: Händelserik dag igår

Helloooo boys and girls Har inte skrivit på ett par dagar, men nu är jag tillbaks :D Igår var en väääldigt händelserik dag alltså, den var läskig, rolig, tuung, otäck, bäst, underbaaar, allt på samma gång!! Haha, lite konstigt kanske, men aa. Jag var lite överallt, direkt efter skolan så åkte jag till Kista med Mikal, en kompis från skolan, som går i min parallell klass, hon bor där. Vi var hos henne ett tag och sen så drog vi ut och åt, efter det så åkte vi till hennes väns minnesplats.. Hon försöker gå dit varanann dag, så därför var vi där igår. Efter det så åkte jag hem, klockan var runt 7 då, kom hem 8 kanske och var hemma i en timma och sen drog jag ut igen. Mötte kompisarna från skolan och det var då som allt typ hände. Ååh, verkligen en minnesvärd kväll! Idag så blir det fika med tjejerna runt 7, ska bli kul, saknar att få träffa mina tjejer varje dag :( Nu ska jag äta, PEACE ♥
Trackback
RSS 2.0