Victoria goes morgonmänniska?

Hellojski!

Vet ni vad jag har bestämt mig för!? Att bli en morgonmänniska... Jag har alltid varit en nattmänniska, jag är uppe när alla andra sover, och sover när alla andra är uppe. Och det påverkar min skolgång väldigt mycket. Negativt alltså. Så jag har bestämt mig för att försöka bli en morgonmänniska istället, fast än jag inte tror att man kan ändra på det bara sådär.. Men ska iaf börja lägga mig nu till en början, klockan 12 MAX! Så att jag kommer upp på morgonen :)

Idag försov jag mig till skolan iaf, missade min första lektion, surprise surprise! Kom 10 till skolan när jag började 8.30, missade alltså första lektionen.. Men men, nu blir det som sagt ändring på det. Börjar 10 imorn och jag ska komma i tid, lita på det ;)
Efter skolan åkte jag hem, åt lite och sen åkte jag till Skärholmen och plugga i bibblan med Camila. Vi var där tills dom stängde, och efter det åkte vi hem efter att ha gått runt där en stund, med Canny också :D

Nu ska jag snart duscha, och sen läsa lite i Samhälle A boken, har prov på fredag :( Sen ska jag sova! Wish me luck :D


A picture från när de var lite småfest hos Pamela i april. (klockan var vääääldigt mycket, därför sitter alla och bara chillar och har det mysigt och sjunger singstar)
Vi har alltid så kul på Päms fester, och nu på lördag är det dags igen! Men denna gång kommer det bli betydligt mer röj, haha över 50 pers är bjudna, och det kommer säkert komma fler, inte vårt lilla gäng längre bara...


Kommentarer
Postat av: Nilufer

På lördag gäller det =D

2009-09-29 @ 21:57:38
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det alla från väster eller.? varför är ni hos henne för?

2009-09-30 @ 11:57:48
Postat av: Anonym

är det alla från väster eller.? varför är ni hos henne för?

2009-09-30 @ 11:57:51
Postat av: vic

aa, de flesta av oss från bloggen och killarna vi umgås med. vi är alltid där för att hon alltid anordnar fester hemma hos henne

2009-09-30 @ 19:59:54
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. ta massor av bilder då:)

2009-10-02 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0