Victoria: Gårdagen

Tja

Igår var jag som planerat med mina vänner från skolan. Men innan det var jag med Ereeg, Nevena och Emilia i Heron en stund, vi satt på Amazon och chillade en stund innan jag var tvungen att gå och de var kvar där. Jag åkte in mot stan för att möta kompisarna från skolan, vid tio-halv elva tiden. Mötte dom på cafe 60, där vi var ett bra tag och bara snackade, tog det lugnt och fikade. Efter ett tag så hamnade vi på någon fest i Fridhemsplan. Vi va inte där så länge. Efter det åkte vi till Rådhuset där Dani sagt att det var fest. Men vi stod nedanför vid den låsta porten längre än vad vi var där i själva "festen". Efter det så åkte alla iaf hem.

Idag har inte mycket hänt för min del, vet heller inte vad som händer för min del ikväll. Tjejerna ska ju på bio, men det hinner inte jag eftersom att de ska mötas 8, alltså om mindre än 10 minuter och jag är inte ens färdig fixad..! Mina föräldrar är på bröllop idag så jag kanske bara stannar här hemma, tar det lugnt och har filmkväll med min bror och min kusin som kommer hit :) Eller så är jag med vänner från skolan. Hur det blir återstår att se, kvällen är trots allt fortfarande ung! :D Så vi hörs senare,

KYSS PÅ SKINKAN <3

Trackback
RSS 2.0