Victoria: 4 september

Hello peopleeee

Idag är det freeeedag, haha ååh, älskar verkligen helger!! Världens bästa uppfinning :D bara helger var lite längre..

Men iaf! Idag har jag vart i skolan, och vi har haft håltimme och fick även sluta tidigare. Vi slutade 12 :D:D Efter skolan så stannade jag kvar där med kompisar från skolan, vi var där och bara tog det lugnt. Efter ett tag så gick jag och några killkompsar från skolan och åt på Subway i Skanstull. Haha, diggar verkligen de nya människorna jag träffat i min nya skola fett skojiga! Iaf så var vi på Subway ett bra tag och bara snackade och åt och sådära. Efter det så åkte jag till Skärholmen och mötte min mamma, vi skulle fixa lite grejer.
Sen åkte vi hem och då somnade jag ett tag, vaknade för en timme sen ungefär.

Idag så ska jag vara med folk från skolan, vi är ett gäng som umgås i skolan och nu börjat göra det utanför skolan också. Ska intoducera dom i bloggen någon dag, haha. Iaf, jag tror att vi kanske ska hem till en av tjejerna, eller så hittar vi iaf på något annat. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag börja fixa mig och höra med dom andra om vad planerna är. Ha det bra, pusss på rumpan!
Trackback
RSS 2.0