Victoria: 22 september

Hejsan svejsan

Jag sitter och håller på att somna framför datan.. Är så himla trött, har verkligen inte sovit bra de senaste dagarna, och har heller inte sovit efter skolan någon dag den här veckan, som jag alltid gör! Har inte hunnit med det.

Men iaf, idag hade jag ju håltiimme och började 13.20. Så himla skönt, jag och Berivan (går i min klass) åkte till Huddinge och hälsade på under den tiden. Vi passade också på att käka lunch innan vi började. Vi hade som sagt en lektion och sen var skoldagen slut! Så skönt.

Efter skolan så åkte jag till Skärholmen och skulle möta Honer, och då träffade jag på Daniel, så han hängde också på. Vi mötte Honer i området där han bor, och sen så var vi ute och rökte vattenpipa och snackade och hade det kul, hah. Vi var ute ett braaa tag, tills det blev mörkt.

Nu ska jag iaf ta en dusch och sedan lägga mig och försöka sova. Rekordtidigt för mig tror jag! Framsteg framsteg :D
Aja, PUSS.


Hittade en gammal bild på facebook! Jag och Emilia i åttan, på klassresan till Gotland :) (kolla min hårfärg!! :O)
Trackback
RSS 2.0