tjena alla gorillor

Hejsan bloggen!
Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen haft fullt upp!
Idag gick jag tyvärr inte till skolan, är lite små sjuk.
Jag måste verkligen börja skärpa mig, måste sluta skolka, MM NI HÖRDE RÄTT!
Jag har skolkat på så jävla många lektioner de senaste 2 veckorna att det inte är sant, det här är inte likt mig.
Och det värsta är att jag hela tiden försöker få med mig ereeg till att göra det..förlåt =(
jag måste verkligen skärpa mig!
Men i alla fall, imorgon har jag planerat att gå på alla mina lektioner, tummen upp för det! =)

Nu ska jag ner å hjälpa mamma och Diana(mamis kusin) att städa, sen ska vi ta en sväng till...

*TRUUUUUUMMMOR, TRUUUMMMOR*
...
...
...
...
...
GODISBÅTEN! WIIIIIOH!
mm, gooodis, och dem absoluta favoriterna är, HALLONSHOTS, DÖSKALLAR OCH NAPPAR <3



säger bara, mmmmmmm!

Visst har jag världens bästa godis smak? =)
*ps, om ni säger nej är ni avundsjuka, och fråga inte mig på vad (a) :P

/ BIBBI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0