Skäris (Dylan)

heeejhej :D

kom typ hem precis från skärholmen, träffade Honer och Winta medans jag var där (assu dom var inte tillsammans) och köpte en tajt "tröja" som e lång? vet inte vad jag ska kalla det haha.

Jag märkte en sak och det är att vi har skrivit mycket om fest outfits hahah och det märkte jag nyss och jag hade OCKSÅ tänkt och göra det innan jag såg det haha ... vilket sammanträffande:D
Jag ränkte visa hur man kan använda ett plagg både till vardagen och till Fest, vilket e lite bra ekonomiskt ;).

(plagg 1 från gina tricot 149 kr. svart och vit randig) och  blir en vardags outfit

(plagg 1 (samma som innan) Gina tricot 149 kr. i marinblått) lägg till ett långt halsband med flera lager och ett armband med flera lager och svarta klack (eller kanske röd?)  och inga tights eller ngt på benen så blir det en snygg fest outfit ;) (tror att jag själv kommer att ha det på den senaste festen)

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0