Naturhistoriskariksmuseet. (Dylan)

hallå :D

e hemma just nu och tittar på the hills, älskar Laurens klädstil gör inte ni ? :O . Idag så var jag på naturhistoriska riksmuseet med klassen och tittade på en föreläsning om fosiler som var faktist intressant :D , men kunde inte koncentrera mig så mycket på det eftersom att det var en skiit jobbig kille som satt bakom mig och störde typ hela tiden :O han höll på och peta på mig och dra min kompis i håret (Agnes) heeeeeelt creepy och vi kände inte äns honom :O (eller assu visst jag snackade lite med honom men inte mer ).

Igår så hade vi klassens dag vilket var skiiit kul kom lite närmre klassen. Vi körde bränn boll och byggde en pyramid haha och eftersom att jag typ e kortast i klassen så fick jag stå högst upp -.- haha men det var kul ialf. Lägger upp bilder från igår ;)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0