MONA

Hej det är Mona,haha jag har bara skrivit 2 inlägg sen jag och mina kompisar startade den hära bloggen och anledningen till det är att jag har varit upptagen med att fasta, plugga och bara vara lat men jag lovar att jag ska förbättra mig..
jag kan berätta lite om min dag:jag började klockan 10.10 idag så det var skönt när jag kom hem från skolan så fick jag hem reklam om åhlens där det stod att dem hära översättningsböckerna/lexikon som är på engelska kostar bara 100kronor, jag blev så glad då för att jag har velat köpa en sån men dem har varit för dyra(kostade 380kr) så jag sprang och köpte en.
Sen har det inte hänt så mycket ska börja plugga nu har skit mycket plugg tills imorgon så önska mig lycka till!
vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0