Hemma hos kusse(Dylan)

helloo :)

sitter hemma hos min kusin just nu, med hela släkten vi sitter och snackar och tittar på tv som vanligt haha. Idag så var jag med min kusin (Nina aka Sandria) och några till ,vi följde med Luis som skulle Pierca tunga haha det var kul:) och eftersom att Victoria försov sig så "Försökte" jag ta över jobbet som "uppskrämmaren" men det funkade inte :/ HAHAHAH


(jag och Daniel som sitter och väntar på att Luis ska bli klar efter att han slängde ut oss HAHA)

kusiiin ;D Nina

påväg till salongen

Kommentarer
Postat av: catherine

ahh visa upp bilder på luis hur tungan blev ;D

2009-09-26 @ 23:51:43
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad betyder aka? smeknamn lr.?

2009-09-27 @ 10:58:12
Postat av: Dylan

hahah ah typ ;), jag tog ingen bild på hans tunga :(

2009-09-27 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0