Forgot!!!!(:

Hello everybody! Hahah jag har något att tala om för er alla! Förutom mina vänner dåda som redan visste om det ellar jaa, jag avslöjade mig själv haha! Ni vet för 17dagar sen, då någon skrev ett inlägg om bajs haha!? Jaa ni vet säkert annars så ser ni det i augusti fliken eller vad man nu ska kalla det..
HAHAHAAAAAA det var jag, det var jaaaag.... Efter alla deras ''utredningar'' där dom trodde dom kommit fram till den misstänkte så tog jag modet och berättade att det var jag, haha inte för det var värsta gejen eller något men haha ja ni förstår.. Det var så kul att höra allas diskussioner och ''utredningar'' amen de hon, de hon.. Hahaha nooo,nooo! It was MEEEE!(6)
Ingen misstänkte mig bara för att jag kan tydligen inte skriva så ''bra'' svenska hahahaha! Så söööta allihopa!!

Hahah ni vet fortf inte vem jag är men jag äääääärrrr *trumspel* sådär ni vet innan något ska hända tititititititiiiiiipooooom... Emiiiliiiiiia=)

Snaart börjar idol på kanal 4, glöm inte titta haha:P! Nästa år ser ni kanske mig dära(;!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0