ereeg: lite av allt

hej allihopa inkl. gabbi som är en av våra unika besökare. hon är min klasskamrat och vi har en liten sak som vi brukar göra på nästan varje lektion; vi räknar ner till lektionens slut. det går faktiskt snabbare för att det är kul! :D men ibland sitter vi långt ifrån varann så vi kan inte säga till varandra hur många minuter som är kvar, men jag är säker på att vi båda tänker på det. sitter vi bredvid varann så brukar vi klottra i ett block (a)
min dag har varit helt okej och lite spännande också. saknar Västerholm så mycket, men men, någon gång måste man gå vidare. började halv 10, hade en lektion innan lunch och sen tre lektioner efter lunch.
måste plugga mycket idag, min väska väger typ 6 kg. stackars min rygg..
jag kom hem för en stund sen, min syster raw gjorde mig sällskap från skolan. det här är första gången på fem år somvi går i samma skola. när jag kom hem var jag jättehungrig så jag fixade lite nudlar med kyckligsmak.
jag tror det märks att jag är utmattad, somnar snart här i min mysiga soffa och avslappnande musik MEN först lite bilder. ha en fin eftermiddag/kväll kära läsare♥




den enda hyfsade bilden jag hann
 ta innan kameran dog


jag och the latinas. förra lördagens bowlingkväll
hoppas vi har lika kul den här lördagen hos neve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0