ereeg: yesterday

hejhej :)
igår kväll var jag och min gamla klass 9C ute och åt. vi var i kungshallen och hade det jätte trevligt. det var bara några stycken som inte kom. efter att vi ätit promenerade vi från hötorget till slussen längs vattnet ni vet? mysigt.
vi hade så kul och tog mycket bilder. väl framme i slussen åkte jag, honer och gazi hem. vi träffade på sanel, zaid, ioannis, kostas och aran som hade lämnat oss i t-centralen. kostas var snäll och följde mig hela vägen hem. TACK :D
sofia, emilia och catherine stannade kvar, de skulle till något fik. är inte säker, någon av dom får skriva det lite senare ;)
när jag kom hem satt familjen och tittade på Bad Boys(♥) så jag joinade de, men jag var så trött så jag somnade i soffan. idag har jag inte gjort så mycket men ska plugga lite och sen åka hem till pappa på kvällen.
önskar er en fin söndag ♥




detta var det enda jag hann lägga in. nu ska jag
åka och handla med mamma. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0