ereeg: några små tips

hej! hur har er dag varit? min började så dåligt men den blir bättre :)
ville bara ge er läsare några tips på saker som jag har köpt och varit väldigt nöjd med:
Maybelline New York Lash Stiletto Mascara - grymt bra! mina ögonfransar når skyarna med den.
Nivea Stay On Eye Pencil Kajal - enkel att applicera, behöver inte vässas, tar inte slut så snabbt och håller länge.
Nivea Pearl Beauty Deo Antiperspirant Spray - bästa deon jag någonsin har använt. den finns också som roll-on men jag föredrar sprayen.
Make Up Store Blusher Brush - får rouget att hamna på rätt ställen.
Nästan allt smink och all utrustning från Make Up store, speciellt ögonskuggan - som sitter kvar ett bra tag. de flesta av oss tjejer var där och sminkade oss till balen och så vitt jag vet så stannade allt på hela natten. förutom läppglanset då då.
H&M Lipgloss - lika bra som märkesläppglanser men till ett bättre pris.
Mary Kay Formula 2 - en hudvårdsserie för oss ungdomar. resultaten syns efter första gången! i serien ingår en ansiktsmask som också går att använda som scrub, rengöringslotion, ansiktsvatten och en fuktgivande kräm.
rekommenderar allt detta. vill jättegärna höra om ni köper något..
önskar er en mysig kväll ♥



jag, rachell, catherine, emilia,
sofia, mona och bibbi när vi precis
hade anlänt till våran bal den 12 juni :)


Kommentarer
Postat av: Catherine

denna bild gillar jag, den kvällen var grym !

verkligen minnen för livet :D<3



love ya girls

2009-09-23 @ 17:08:15
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0