ereeg: HA-HA!

Tjena, har vart en ganska händelselös dag...eller inte händelselös men inget speciellt har hänt förutom att: jag dizzade Bibbi en fet hård dizz!
Hon var hemma hos mig nyss och vi satt och "pluggade" - bibbi pluggade matte och jag störde henne medan jag lockade håret.
Konversationen löd ungefär så här:
Bibbi: aså ereeg jag vill klippa av dig håret, det blir ju så fina lockar. mitt hår blir aldrig lockigt
JAG: hehe...hur mycket vill du slå vad om det?
Bibbi: ASÅ MITT HÅR BLIR INTE LOCKIGT
JAG: ge mig en slinga
.... 1 ½ minut senare
Bibbi: OMG! det blev lockigt!!! ?!!??!? men hur?
JAG: *belåten*
Bibbi: *click* *click* *click* (bilder på den lockade slingan)
sen hann jag bara ta en bild innan min kamera blev på dåligt humör. så här ser mitt hår ut just nu. hoppas att det inte förstörs när jag sover


bilden blev väldigt, väldigt suddig. lägger in något imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0