ereeg: gårdagskvällens outfits

Okej, nu lägger jag bara upp allas bilder så får tjejerna fylla i själva.
Så här såg jag ut igår kväll på stan. Vi drog till en cafeteria som heter Café 60 :) jättemysigt, ligger på Rådmansgatan.


ursäkta röran i mitt rum..

Skinnjacka - H&M (Camilas)
Tunika/Tröja - Vila
Lacktights - Bikbok (Lindas)
Klackar - Skopunkten
Väska - Fråga Bibbi ;)



WINTA


Topp -
Halsduk -
Väska -
Skinnjacka -
Jeanstights -
Skor -


CAMILA

Jag var också med :D Så ni bara vet, men ville bara inte vara
med på bild ;P

Skinnjacka - Ereegs garderob
Blus - Spanien
Jeanstights - Vero moda
Klack - Skopunkten



DYLAN


Skinnjacka -
Kofta -

Linne -
Jeanstights -
Klackar -
Väska -



VICTORIA


Topp - Gina tricot
Kofta - JC
Halsduk - Indiska
Jeans - Vila
Klackar - Vet inte, jag fick dom i present :)
Kuvertväska - Glitter


Berättar mer om igår lite senare, nu ska jag laga mat :)
God eftermiddag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0