Emilia!

Hejsan!! Emilia hära om ni inte såg rubriken haha:P.. Jag har inte skrivit på ett tag tror jag.. Men jag har inte så mycket att skriva om det är nog därför. Idag har jag varit i skolan i stan en snabbis och sen hemma.. Snart ska jag ner tills Skäris en snabbis sen efter det ska jag göra min egna påhittade kaka eller den finns säkert men ja kom på den idag i skolan haha, de är som kladdkaka men ändå inte sen ska jag lägga marabou i sen i ugnen ni vet då det kommer smälta ohh MMMMMMMMMMM!! Hahah.. Iaaf när kakan e klar ska jag kolla på Idol hahah det är så roligt och kommer bli ännu roligare när jag är med nästa ååår!

Jusstte glömde berätta två news!! Första vi ahr sovmorgon imorgon till kl 9.20, de andra gissa varför? Idag när jag Sofia Duffy var i stan så kommer en man till oss och bah ursäkta är det ni som ahr en blogg, vi bah aa? Han bah amen ni ska komma till vakna med the voice imorgon ni ska vara med dära! Vi stod helt chokade och bara stirrade tillslut så bah började vi garva och bah skojar du? Han bah nejnej imrogon kl9.20 utanför the voice huset elelr vafan kanal 5 huset.. vi stod fortf chokade och bah o-keeeeej? SSen så när han drog så brast vi av skratt haha(: kuul va? Så imrogon ser ni oss på vakna med the voice på kanal 5 kl 9.20

Nu så finns det inte mycket mer och säga men vet ni vaddå?
Ni ska få se massa bilder nu som är både gammalt och nytt nice vaa?


Sofia är hon inte vackeeeer!?


De hoon, de hoon hahahha...




...farliga brudeen hahah (Jaa, hon driver(:)


Mmmmuumms... Sofia, Duffy?? HAHAH


Ni måste uppleva det för att...


...förståå huuuur...


..joobbbiiigt det vaaaar hahahahhah


Sofia under någon lektion förra vecken


Vill tillbaka!!


Egypten-Kairo




Egypten-Hurghada

Sommar


Duffy fick äta helt lonely för det var lite ont om platser i Mc donald's:P haha


Duffy hade lite hvudvärk, Sofia tror att hon har magic hands:P haha

Love&Respect!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

ADINA <3333333

2009-09-15 @ 19:21:47
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Catherine

skööööönhet sofia ! :D my big red eye men denna gång fick du inte lika stora ögon:p



emilia du med dina mat bilder som du har fixat så det ser gulligt ut hahah älsar dem, du gör att mat ser så god ut o att man blir huuungrig !



ha det goodie

2009-09-15 @ 20:21:39
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: emilia

hahahahha catherine jag visste inte att du var en av våra 150 besökare!! Visst gör jag, jag borde bli kock men alltså de är för många företag som vill ha mig och så.. vill nt att dom ska börja bråka liksom.. snart sak du få se min kaka den ligger i ugenen just nu haha..

2009-09-15 @ 20:24:46
Postat av: Anonym

Sofia lätt Kenza kopis ;-)

2009-09-15 @ 21:34:04
Postat av: Camila

Det kommer upp "Error! Error! Error!" på min

datorskärm bara för att sofia är så beautiful!<3

2009-09-16 @ 14:24:41
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: ereeg

SNÄLLA

EMILIA

PÅMINN

MIG

INTE

OM

DEN

DÄR

DAGEN!!!!!

!!!!!!!

2009-09-16 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0