Emilia

Heejsan(:
Emilia is here!! Jag har något att skriva om idag, jag skriver bara när jag har gjort eller ska göra något intressant. Ska jag säga vad? Jag ska säga allt plugg jag har tills innan lovet spännande och kul eller hur? Vi börjar med ''min hjälte uppsatsen'' vet inte om jag ska kalla det för uppsats men iaf den är tills imorgon har börjat på den, har skrivit två rader haha(; Sen så har jag matteprov på Fredag, jag måste fan få Vg. Sen så har jag Bokrecension tills Måndag tror, sen så är det väl Keltiska mytologi redovisning och Uppsats typ.. Har kommit halvvägs den är tills Måndag, sen så är det samhällsprov vecka 42 om cirka en och en halv vecka jag har börjat läsa, sen så Vårdprovet och det är så himla, himla, himla, himla, himla, himla....... TRÅKIIIIIIIGT hahha:P! Det var allt nu hoppas jag att ni kan lista ut vad som ska göras tills det är lov:P PLUGGA haha Men jag har gjort mitt lilla så kallade schema. Idag så tänkte jag göra klart ''min hjälte uppsatsen'' och keltiska mytologi uppsatsen och de sen på fredag lördag och söndag så ska jag göra min bokrecension eller vad det nu är det är fan svårare än recension vet inte vad det heter iaf sen imorgon ska jag träna till matteprovet och sen hela nästa vecka blir det bara samhälle, samhälle, samhälle, samhälle och vård, vård, vård, vård jaa ni fattar haha tror ni jag klarar det?? Skriver på söndag hur det har gått(; Heelt ointressant men iaf ni som läst har väl slösat CIRKA 5minuter av erat liv på vad jag ska göra för ointressanta saker haha...


Peace out people!!!(:<3

Kommentarer
Postat av: tamme(u gave me that name emilia)

va rolit schema, hoppas ni har roligare längre fram på terminen. saknar er redan :(

2009-10-02 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0