Emilia

Hejsan! Ereeg och Sofia har redan skrivit om gårdagen. Jag som för en gång skull gjort något intressant jag kan skriva om så har dom redan skrivit haha-.- Iaaf kan lägga in lite bilder dom inte lagt in. (:


Ali, Ereeg, Honer, Gazi, Catherine, Jag och sofia som tar kortet får vi ju inte glömma(:


Gazi och Ali, dom är två roliga typer dom haha(:


Hahahaha, är den här bilden inte rolig..


Honer och Gazi, är dom inte för romantiska haha vackertvackert!


Vi tror jag..


Jag, Honer och Pippis bååt(:


Sofia och Catherine, Vackra!


Jag och Sofia


Catherine, Jag och Sofia


Jag, Catherine och Sofia


Jag, Catherine och Sofia


Jag, Catherine och Sofia


Catherine som ville visa upp sina klackskor(:

SLUUUT





/Emilia

Kommentarer
Postat av: a

hoppas ni hade det roligt.

2009-09-27 @ 12:50:29
Postat av: me

trodde att ali gick i A klassen eftersom att det stog så på nevenas bal bilder..eller kollade bara på någons så var han med...förresten ni alla var hur vackra som helst på balen..lycka till i framtiden tjejer.sköt om er..ps. svara på frågestunden:) <3

2009-09-27 @ 12:54:50
Postat av: melha

trodde att ali gick i A klassen eftersom att det stog så på nevenas bal bilder..eller kollade bara på någons så var han med...förresten ni alla var hur vackra som helst på balen..lycka till i framtiden tjejer.sköt om er..ps. svara på frågestunden:) <3

2009-09-27 @ 12:55:02
Postat av: emilia

Haha aah vi hade jätte roligt(:

Ali gick i A klassen men bytte till våran klass(C)

Tack dsamma(; De kommer, de kommer..

2009-09-27 @ 13:14:15
Postat av: catherine

taack för den trevligt roliga kvällen c folks ;)

jag sysns på de flersta bilderna dock :p

o mina fötter överlevde som tuuuuuur

<3

2009-09-27 @ 13:24:19
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: melha

aha okej så han bytte roligt:) i just tell the true:)<3

2009-09-27 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0