Emilia

Hejsan!! How are you(:? Här är det bara bra faktiskt. Idag så har jag inte gjort något speciellt bara vart hemma ätit frukost ägg med bröd sen efter det kollade jag på tv Disney Chanel, alltså har någon sett Camp rock? Dom är skit duktiga!! Sista tjejen den som är lite mörk, hon har så vacker röööst och hon är så ung!! Iallefall efter det så.. satt jag vid datan ett tag skit tråkigt! Sen så lagade jag mat jag gjorde pommes frites typ med kyckling schnitzel eller hur det nu stavas.. haha Efter det så pluggade jag ett tag alltså så tråkigt hatar samhälle-.-! och nu som ni märker sitter jag här när jag sitter vid datan så är det ett tecken att jag inte har något att göra haha med andra ooord RASTLÖS! HAHA, driver ibland så kan det ju vara kul men iallefall, idag ska vi tjejer på bio eller jaa iaf några av oss kuul va? Vi ska se ''the ugly truth''. Jaa det är vad jag och tjejerna ska göra idag(: Nu har jag slut på ord.. tråkigt men sant.. haha! Måste börja fixa mig också-.-!

Bajbaj(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0