DYLAAAN! (haha för att vissa personer ska hitta mitt inlägg lättare ;) )

hejhej

e hemma just nu måste snart börja med min svenska läxa men först så ska jag berätta lite om min dag :) .

Den började jätte seg eftersom att det är MÅNDAG och jag pallade inte bara med skolan haha, fick reda på att jag har fans i min skola (Oskar, Christian, Hamza och Matin aka Mathoe) haha dom är också en del utav MITT "kärtorps crew" som består utav mig (enda tjejen) och alla killarna hahaha ska se till så att fler tjejer kommer ;) hahhahah driiiver bara. Hade min första "naturvetenskaps" lektion våran jätte roliga biologi lärare Volker ( eleven sisters- han e skiiiiiit skön)

imorn så har min skola match mot Värmdögymnasium kommer att bli kul med alla huliganer haha plus så missar man lektioner ;) (KEMI).

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0