vanlig dag

Hejsan bloggen!
har tänkt berätta om min dag..

Idag så började jag kl 11.30. Vaknade runt 9, vet inte vrf. Men jag började fixa mig och blev klar rätt tidigt.. Jag la märke till att min syster va vaken, så jag gick in till henne för att se vad som hade hänt. haha Hon skulle tydligen till Mirella, som gjort en operation. Eftersom jag redan var klar och hade tid över tänkte jag att jag ochkså skulle följa med. Så Vi stack till mirella, hälsade på, köpte blommor och så. Stackarn hon mådde jätte dåligt, man kunde verkligen känna hennes smärta.

Krya på dig gumman! <3

Jag kunde inte stanna så länge för klockan började närma sig 10.45. Då jag skulle möta upp ereeg vid tbanan. tror ni jag hann? haha nej.. och jag sa till ereeg att hon kunde åka utan mig. så att hon inte skulle komma sent. Vid tbanan hittade jag Ahmed, tummen upp för det! och bäst av allt var att hans skola ligger också i skanstull! fick sällskap hela vägen! vart as glad + att han är otrolig rolig.


Ahmed

Jag hann till lektionen som tur var. Skoldagen i sig var helt okej.
Vissa tillfällen var roligare än andra. Slutade halv 4. Ereeg kom hem till mig, vi skulle "plugga" vilket vi inte gjorde, så typiskt oss haha. hon var tvungen att gå tidigt för att hon skulle på middag med sin familj.
Har inte så mkt mer att säga... Nu sitter jag och försöker plugga - vilket inte går så bra..


Kan även bjuda på en bild på mig och ereeg. Den är tagen om jag inte minns fel, för 2 år sedan.

Ereeg med det vackra leendet och jag!


/ BIBBI

Kommentarer
Postat av: Ceci

WWOOOW haha cad kul att alla ni har en gemensam blogg!!

2009-09-22 @ 00:14:26
URL: http://ceeeci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0