Den levande snorkråkan!

Hello, Emilia is heree, yeey!
Jag sitter här i skolan med Sofia Duffy och Tame, vi har datorkunskap... Datorkunskap=BOOOOOOOOORING!
Vi typ fattar ingenting! När jag satte mig vid datan hära för cirkuspirkus 20min sen så fann jag en grööön snorkråka på tangentbordet, haha! Jag nästan svimmade och fick det nästan på fingret. idag på lunchen ska vi faktiskt gå och äta på DONKE--N!! Sen ska vi till någon skola, men vi vet inte vilken bara kanske! Efter deeet ska vi på mässa nämligen vårdmässan som ligger i Älvsjö! EEEEEEFTER deeeet ska vi till östra kanske! Jaah det var allt! Skriver när jag kommer hem igen.

Puss och kram ni hittar mig i stan!(;

PSSSSSSS. Jag hittade snorkråkan på min tröja sen! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

östra real? vilka känner du där

2009-09-10 @ 16:27:41
Postat av: emilia

vi skulle inte dit för att träffa någon utan annat:P men vi känner ett par stycken, några från våran förra klass och såå..(:

aa östra real hihii

2009-09-10 @ 19:28:10
Postat av: vic

HAHAHA

2009-09-10 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0