ångest

Sitter nu här hemma hos pamela efter att ha varit hos sofia och i centrum. Har inte varit hemma idag sen jag åkte till skolan me än 5 min.. kanske dax att röra sig hemmåt.
De är insparks fest i Norra Real imorgon så kollar på Pamela som försöker komma på vad hon ska ha på sig. När kör eran insparks fest igång ?

Iaf är helt besviken på mig själv, har inte börjat de hära året på topp. Idag försov jag mig, så jag skippa hela första lektionen. Har lovat mig själv att jag ska läsa Vård och omsorg + Medicin för jag lyckas somna varenda gång vi har de. har också lovat mig själv att gå och sova tidigare så jag orkar upp och slipper allt krångel, men de har jag inte heller hållt!! så jaa..har lite ångest nu.
ska springa hem nu ( bor 1 min ifrån henne ) och duscha sedan lägga mig. Får läsa Vård på tåget. :)

ses på stan // Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0