7 september

Tjabbatjenahallå :D Nevena här!

Ja......ehm...... A, precis kommit från simhallen där jag simmat i en timme (vad gör man inte för att hålla sig i form liksom :O) Nej skoja ba, men det var väldigt skönt. Efter det så ville ja prova deras solarium. Alltså trodde att det var ruttna. Jag solade i 15 minuter och jag fick verkligen färg! Nu känner jag mig inte lika blek längre hehe. Jag e en riktig blekfiiiiiis i vanliga fall :/.
När jag kom hem hade mammsen gjort pannkakor, muuuums! Åt upp 5 st tror jag.
Hörde att vår engelskauppsats som skulle lämnas in nu på onsdag hade blivit framflyttad till nästa vecka, JIPPPIIE!!! fast hade ändå tänkt göra klart det nu och itne behöva tänka på de i helgen. Man tänker faktiskt logiskt här.
Aja... Inte så mycket mer har jag o säga, förutom att jag i väster var för någon dag sen.. hemskt.... saknar det riktigt mycket..... Men men, som Ereeg sa i något inlägg. "Det gäller o gå vidare". Bibbi och Camilla hade ni tänkt o flytta in i Väster hahaha? Sötisar...




 Ha en fortsatt trevlig kväll!.... själv ska man sätta igång och plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0